Termeni și condiții

LIVRARE ȘI EXPEDIERE

Livrarea se efectuează în termen de 3-5 zile lucrătoare de la comandă. Expediem prin serviciul de livrare Fan Courier. Expediem în aceeași zi sau a doua zi de la comandă. Acest lucru se aplică produselor aflate în stoc. În cazul în care un anumit produs nu este în stoc, acesta este trimis atunci când revine în stoc.

Înainte de livrare, veți primi un mesaj text sau persoana care efectuează livrarea vă va suna la numărul de telefon pe care l-ați indicat în comanda dumneavoastră. În cazul în care nu vă aflați la adresa furnizată, veți fi notificat cu privire la noua livrare în următoarea zi lucrătoare sau puteți stabili cu persoana care efectuează livrarea o altă locație de preluare care vă este mai convenabilă (condițiile comerciale ale Fan Courier).

Livrarea este gratuită. Plătiți doar 14,99lei dacă doriți să achitați în numerar la livrare. Dacă plătiți în avans cu un card sau prin PayPal, nu este necesar să achitați acest cost.

Plata este posibilă prin ramburs la livrare, prin Paypal sau prin carduri de plată (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro).  

Comandarea produselor:

  1. Comandarea prin intermediul site-ului web

Prin apăsarea butonului „Adăugați în coș” (Add to cart), produsul selectat este adăugat în coș. Dacă doriți să comandați acest produs, faceți clic pe butonul „coș” (cart), apoi pe „Continuați către pasul final” (Continue to checkout). Introduceți detaliile de livrare. Introduceți toate datele – Vă vom trimite prin e-mail factura și instrucțiunile de utilizare. În cele din urmă, selectați metoda de plată (ramburs la livrare, carduri de plată sau PayPal) și faceți clic pe butonul „Cumpărați acum” (Buy now). Produsele sunt considerate comandate atunci când clientul introduce toate informațiile și confirmă comanda. Numărul comenzii este afișat pe ecran și se anunță că a fost plasată comanda. Veți primi prin e-mail o confirmare a comenzii de pe site-ul www.vivozebra.ro. Dacă nu primiți e-mailul, verificați în folderul Promoții sau în folderul Spam. Dacă în continuare nu apare nicio notificare în e-mail, verificați dacă ați introdus adresa de e-mail corectă sau dacă produsele sunt încă în coș. Puteți comanda și prin e-mail – [email protected]

  1. Comandarea prin e-mail

Ne puteți trimite NUMELE, PRENUMELE, ADRESA EXACTĂ (inclusiv codul poștal), numărul de telefon la care puteți fi contactat în momentul livrării, adresa de e-mail (pentru instrucțiuni și factură) și produsul pe care doriți să îl comandați. În cazul în care produsul necesită informații suplimentare – culoare, dimensiuni, formă, modele…. Nu uitați să ne informați.

Toate comenzile trimise prin telefon, e-mail sau SMS vor fi expediate în aceeași zi sau în următoarea zi lucrătoare. Veți plăti la livrare – plată suplimentară de 14,99lei pe comandă – suma este întotdeauna aceeași, indiferent de numărul de produse comandate.  

Vivovita d.o.o. se angajează să expedieze în aceeași zi sau în următoarea zi lucrătoare toate produsele comandate care se află în stoc la momentul comenzii. În cazul în care produsul selectat nu se află în stoc și nu poate fi expediat la timp, clientul va primi un mesaj prin e-mail sau prin telefon care îl informează că produsul nu este pe stoc și îl înștiințează când va avea loc o nouă livrare sau data preconizată de expediere.

Imaginile produselor de pe www.vivozebra.ro pot avea un caracter informativ și nu corespund în mod necesar aspectului și conținutului produsului. Vivovita d.o.o., se străduiește să se asigure că datele din descrierea produsului sunt corecte și nu se abat de la produsul real. În cazul în care există un defect al produsului, îl vom corecta imediat ce suntem informați în acest sens.

Metode de plată acceptate: numerar la livrare, cu carduri de plată (Visa, Visa Electron, Visa Debit, VPay, MasterCard, Maestro) sau PayPal. Plata în numerar la livrare necesită o taxă suplimentară – 14,99lei. Suma este plătită și calculată pentru fiecare pachet și este întotdeauna aceeași, indiferent de numărul de produse din pachet.  

Expedierea și ambalarea produselor:

Produsele comandate vor fi expediate și ambalate în așa fel încât să nu fie deteriorate în timpul transportului și livrării.

Cumpărătorul este obligat să verifice pachetul înainte de a-l accepta. În cazul în care pe pachet sunt vizibile deteriorări, cumpărătorul trebuie să notifice imediat serviciul de livrare și să respingă transportul primit. Ridicarea pachetelor: Livrăm comanda la adresa clientului, cu serviciul de livrare Fan Courier.

Timpul de livrare este de 3-5 zile lucrătoare. Acest termen poate fi prelungit din cauza unor informații inexacte privind livrarea, a creșterii numărului de livrări de colete în regiunea dumneavoastră, a sărbătorilor, a cazurilor de forță majoră sau a unor motive care nu se află sub controlul nostru.

Comenzile plasate înainte de ora 12:00 sunt de obicei expediate în aceeași zi lucrătoare, iar cele plasate după ora 12:00 în următoarea zi lucrătoare. Prima zi lucrătoare pentru livrare începe în următoarea zi lucrătoare după expediere. Sărbătorile și weekendurile nu sunt considerate zile lucrătoare.

Comenzile plasate cu opțiunea de livrare expresă au prioritate. Comenzile cu opțiunea de livrare expresă plasate înainte de ora 14:00 sunt de obicei expediate în aceeași zi lucrătoare, iar comenzile cu opțiunea de livrare expresă plasate după ora 14:00 în următoarea zi lucrătoare.

Soluționarea reclamațiilor

La Vivovita d.o.o., vom face tot ce ne stă în putință pentru a soluționa orice plângere sau reclamație în cel mai scurt timp posibil. Respectăm legea privind protecția consumatorilor și vom face tot ceea ce ne stă în putință pentru a găsi o soluție pozitivă sau pentru a vă oferi un răspuns la întrebarea dumneavoastră.

Pentru clarificări și în caz de reclamații sau întrebări, vă rugăm să ne contactați la: Adresa:


VIVOVITA/Vivozebra, FAN Courier,
VGP A park, Intravilan City, street.DN69 FN
310059 Arad

E-mail: [email protected]

Numărul de telefon: +40371700226

Procedura de reclamație este tratată pe plan intern și este soluționată între cumpărător și compania Vivovita d.o.o. În cazul în care un litigiu nu poate fi soluționat de comun acord, acesta va fi soluționat de către Centrul European de Soluționare a Disputelor, adresa:


VIVOVITA/Vivozebra, FAN Courier,
VGP A park, Intravilan City, street.DN69 FN
310059 Arad

În termen de 7 zile lucrătoare, compania trebuie să informeze cumpărătorul-expeditorul că reclamația este în curs de procesare și să oferă o dată estimativă la care va primi un răspuns.

Inspectarea pachetului: Inspectați pachetul imediat și în prezența persoanei care efectuează livrarea. Reclamațiile ulterioare privitoare la deteriorări sunt luate în considerare de către curier doar în cazuri rare. În numele cumpărătorului, noi, în calitate de expeditor, nu putem soluționa reclamațiile referitoare la pachete deteriorate, astfel încât trebuie să notificați serviciul de livrare cu privire la deteriorarea pachetului și să completați un raport, pe care îl solicitați curierului, care trebuie să vă înmâneze raportul, să îl accepte și să îl semneze. În caz de deteriorare a pachetului sau a produsului, vă rugăm să ne notificați și pe noi, Vivovita d.o.o., prin trimiterea unui e-mail la [email protected].  

Returnarea și schimbarea produsului: În conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor, clientul are dreptul de a se retrage din achiziție, în cazul în care a cumpărat prin vânzare la distanță (cumpărături online), fără a indica un motiv, și poate returna produsul la adresa companiei. Dreptul de retragere din contract trebuie exercitat de către client în termen de 14 zile de la primirea produsului (în acest timp, trebuie să notificați compania cu privire la returnare). Acest lucru se face prin notificarea în scris a companiei cu privire la returnare, trimițând un e-mail la adresa [email protected]. Cumpărătorul trebuie apoi, în termen de cel mult 30 de zile de la notificarea de retragere din contract, să returneze companiei produsele în ambalajul original, în aceeași cantitate și formă, neschimbate, nedeteriorate și nefolosite, la adresa:


VIVOVITA/Vivozebra, FAN Courier,
VGP A park, Intravilan City, street.DN69 FN
310059 Arad

Costurile de returnare a produselor sunt suportate de expeditor – cumpărătorul. Vivovita d.o.o. nu acceptă pachete cu plata la livrare.

Returnați produsul la:

VIVOVITA/Vivozebra, FAN Courier,
VGP A park, Intravilan City, street.DN69 FN
310059 Arad împreună cu formularul de retragere completat, formular care poate fi găsit aici:

FORMULAR DE ÎNLOCUIRE / RETUR (retragere din contract)

Defecte materiale

Cumpărătorul își poate exercita drepturile care decurg dintr-un defect material dacă notifică vânzătorul cu privire la acest defect în termen de două luni de la data la care a fost descoperit defectul. Consumatorul trebuie să descrie defectul mai detaliat în notificarea privitoare la defect și să permită vânzătorului să inspecteze articolul.

Consumatorul poate notifica personal vânzătorul cu privire la defect, pentru care vânzătorul trebuie să emită o confirmare de primire sau poate trimite notificarea la


VIVOVITA/Vivozebra, FAN Courier,
VGP A park, Intravilan City, street.DN69 FN
310059 Arad

Vânzătorul nu este răspunzător pentru defectele materiale ale produsului care apar după doi ani de la livrarea produsului către cumpărător.

Se consideră că defectul exista deja la momentul livrării dacă apare în termen de șase luni de la livrare. Drepturile consumatorului menționate la primul paragraf expiră la doi ani de la data la care consumatorul a informat vânzătorul cu privire la defectul material.

Consumatorul care a notificat în mod corespunzător vânzătorul cu privire la defect are dreptul de a solicita vânzătorului: să remedieze defectul produsului sau să restituie o parte din suma plătită proporțional cu defectul sau să înlocuiască produsul cu unul nou sau să ramburseze suma plătită.

În cazul în care existența unui defect al produsului sau a unei nereguli în serviciul furnizat nu este contestată, compania trebuie să dea curs solicitării consumatorului în temeiul articolelor 37c și 38 din prezenta lege cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de opt zile.

Compania trebuie să răspundă în scris la solicitarea consumatorului în termen de cel mult opt zile de la primirea acesteia, în cazul în care se contestă existența unui defect al produsului sau a unei nereguli în serviciul furnizat.

Articolul 43b din Legea slovenă privind protecția consumatorilor prevede că, în cazul contractelor la distanță, consumatorul trebuie să primească informațiile menționate la articolul 43b cel mai târziu înainte de a fi obligat prin contract sau ofertă, și anume:

-condițiile, termenele limită și procedura de exercitare a dreptului de retragere din contract fără a indica motivul în conformitate cu articolul 43č și 43d din Legea slovenă privind protecția consumatorilor, împreună cu formularul de retragere din contract menționat la articolul b43d, al cincilea paragraf.

Cu excepția cazului în care părțile contractante au convenit altfel, consumatorul nu are dreptul de a se retrage din contract în conformitate cu alineatul unu din prezentul articol în ceea ce privește următoarele contracte: 

  1.     bunuri sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piețele financiare asupra cărora compania nu are niciun control și care pot apărea în perioada de retragere; 
  2.     bunuri realizate conform specificațiilor consumatorului și adaptate la nevoile personale ale acestuia;
  3.   furnizarea de bunuri perisabile sau care expiră rapid; 
  4.   furnizarea de servicii în cazurile în care compania și-a îndeplinit obligațiile contractuale și executarea serviciului a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și cu recunoașterea de către consumator a faptului că acesta își pierde dreptul de retragere în cazul în care compania își îndeplinește obligațiile contractuale; 
  5.   furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate de către consumator după livrare;
  6.   furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicații;
  7.   furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau de igienă și care au fost desigilate de către consumator după livrare; 
  8.   furnizarea de bunuri care, prin natura lor, sunt amestecate în mod inseparabil cu alte articole;
  9.   furnizarea de băuturi alcoolice al căror preț a fost convenit în momentul încheierii contractului de vânzare și a căror livrare nu poate avea loc decât după 30 de zile și a căror valoare reală depinde de fluctuațiile de pe piață, asupra cărora compania nu are niciun control;
  10. contracte încheiate în cadrul unei licitații publice; 
  11. contracte în care consumatorul a solicitat în mod special o vizită la domiciliu din partea companiei în scopul efectuării unor reparații sau lucrări de întreținere urgente.  În cazul în care, cu ocazia unei astfel de vizite, compania furnizează servicii suplimentare care nu au fost solicitate în mod special de către consumator sau furnizează bunuri, altele decât piesele de schimb utilizate în mod necesar pentru efectuarea întreținerii sau a reparațiilor, dreptul de retragere se aplică acestor servicii sau bunuri suplimentare; 
  12. furnizarea de servicii de cazare, altele decât cele furnizate în scopuri rezidențiale, de servicii de transport de bunuri, de servicii de închiriere de mașini, de servicii de catering sau de servicii legate de activități de agrement, în cazul în care compania se angajează să își îndeplinească obligația la o anumită dată sau într-o anumită perioadă;
  13. furnizarea de conținut digital care nu este furnizat pe un suport material, în cazul în care executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și cu recunoașterea faptului că acesta își pierde astfel dreptul de retragere. 

Consumatorul nu poate și nu trebuie să folosească gratuit produsul până la retragerea din contract, ci poate doar să inspecteze și să testeze produsul primit în măsura strict necesară pentru a stabili faptele, așa cum se întâmplă de obicei în magazinele fizice. Orice testare care se abate de la această prevedere poate fi considerată ca fiind o utilizare a produsului și astfel consumatorul își pierde dreptul de a se retrage din contract. Din motive de igienă, trebuie să returnați lenjeria intimă la adresa noastră cu toate autocolantele, ambalajele și/sau legăturile de protecție. Produsul returnat trebuie să fie nefolosit, nedeteriorat și în ambalajul său original. 

Nu există niciun drept de retragere în cazul în care produsul returnat nu îndeplinește criteriile menționate în paragraful anterior și a ajuns la adresa noastră folosit, deteriorat, murdar, fără ambalaj sau deteriorat. Prin urmare, vă recomandăm prudență atunci când inspectați produsul. În cazul probării hainelor, îi sfătuim pe clienți să aibă grijă să nu le murdărească și să se asigure că sunt curați atunci când le probează. Ambalajul trebuie deschis cu grijă, deoarece nu trebuie să fie deteriorat în cazul retragerii din contract.

În cazul în care produsul nu corespunde așteptărilor cumpărătorului sau în cazul în care cumpărătorul s-a răzgândit în legătură cu achiziția, cumpărătorul trebuie să notifice imediat [email protected] și să returneze produsul la adresa companiei (VIVOVITA d.o.o. FAN Courier, VGP A park, Intravilan City, street.DN69 FN 310059 Arad) în termenul legal.

Toate produsele cosmetice sunt complet sigure pentru utilizare și sunt notificate pe portalul UE – Portalul de notificare a produselor cosmetice.

Consumatorul trebuie să returneze vânzătorului articolul nedeteriorat și în aceeași cantitate, cu excepția cazului în care articolul este distrus, deteriorat, pierdut sau cantitatea sa a scăzut fără vina consumatorului.

Nu vom putea lua în considerare reclamațiile pentru articolele returnate pentru care constatăm că au fost deteriorate din cauza unei utilizări sau manipulări incorecte sau necorespunzătoare care nu este strict necesară pentru a determina natura, caracteristicile și funcționarea articolelor. Același lucru este valabil și în cazul în care cumpărătorul nu respectă termenul de 14 zile pentru returnarea produselor; în astfel de cazuri, reclamația este considerată respinsă, iar în cazul în care cumpărătorul dorește să i se trimită din nou același produs, acesta este responsabil pentru costul de livrare a pachetului de returnare plus costul de procesare a reclamației nejustificate, care este de 25lei. În caz contrar, produsul va fi distrus. Toate pachetele care conțin produse achiziționate de pe alte site-uri web și trimise la adresa noastră vor fi tratate în același mod.

AVERTISMENT! Pentru persoanele juridice, produsele trebuie să fie nedeteriorate, în ambalajul original, în cantitate neschimbată, cu toate protecțiile și sigiliile pentru TOATE PRODUSELE oferite de Vivovita d.o.o. În cazul deteriorării fizice a produselor sau în cazul în care cantitatea nu corespunde celei inițiale, persoana juridică este obligată să acopere daunele cauzate.  

Răspunderea pentru defecte materiale! (Sursa: Codul sloven al obligațiilor (OZ-NPB3))

Consumatorul trebuie să returneze vânzătorului articolul nedeteriorat și în aceeași cantitate, cu excepția cazului în care articolul este distrus, deteriorat, pierdut sau cantitatea sa a scăzut fără vina consumatorului. Consumatorul nu poate utiliza în mod gratuit articolele până la retragerea din contract. Consumatorul poate inspecta și testa articolele în măsura strict necesară pentru a stabili situația reală. Consumatorul este răspunzător pentru o reducere a valorii produsului în cazul în care reducerea este rezultatul unui comportament care nu este neapărat necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului.

Consumatorul nu poate utiliza în mod gratuit articolul până la retragerea din contract. Consumatorul poate inspecta și testa bunurile în măsura strict necesară pentru a stabili starea reală a acestora. Consumatorul este răspunzător pentru o reducere a valorii produsului în cazul în care reducerea este rezultatul unui comportament care nu este neapărat necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea produsului.

În cazul în care consumatorul a primit deja articolul și se retrage din contract, articolul trebuie returnat sau predat companiei sau unei persoane autorizate de companie să îl preia, imediat sau în termen de cel mult 14 zile de la notificarea menționată la articolul 43 h alineatul (1) din prezenta lege, cu excepția cazului în care compania se oferă să ridice bunul returnat. Se consideră că persoana consumatorului returnează articolul la timp dacă îl trimite înainte de expirarea perioadei de returnare de 14 zile. În contractele de vânzare, compania poate reține rambursarea plăților primite până la acceptarea articolului returnat sau până când consumatorul face dovada că articolul a fost returnat, cu excepția cazului în care compania oferă opțiunea de a prelua ea însăși articolul returnat.

Cumpărătorul trebuie apoi, în termen de cel mult 30 de zile de la notificarea de retragere din contract, să returneze articolul în ambalajul inițial, în aceeași cantitate și formă, nedeteriorat și nefolosit, la compania Vivovita d.o.o., adresa:


VIVOVITA/Vivozebra, FAN Courier,
VGP A park, Intravilan City, street.DN69 FN
310059 Arad

Textul comenzii și textele contractelor nu vor fi stocate și nu vor mai putea fi accesate odată ce procesul de comandă este finalizat. Cu toate acestea, consumatorul poate tipări textul comenzii imediat după ce a plasat comanda.

O descriere a mijloacelor tehnice de identificare și corectare a erorilor înainte de transmiterea comenzii:

Înainte de finalizarea comenzii, veți fi direcționat către „PREVIZUALIZARE COȘ” (PREVIEW CART), unde puteți să modificați cantitatea de produse sau să eliminați produsul din coș. 

*Atunci când eliminați articole din coș sau când adăugați articole în coș, suma care trebuie plătită se va modifica în mod corespunzător, în funcție de cantitate.

În cazul în care conținutul coșului dumneavoastră este corect și doriți să finalizați achiziția, faceți clic pe butonul „Continuați către pasul final” (Proceed to checkout). Dacă doriți să adăugați produse în coșul dumneavoastră de cumpărături sau să navigați prin magazinul nostru online, faceți clic pe butonul „Înapoi la magazin” (Back to shop)”, situat sub butonul „Continuă cu finalizarea comenzii” (Proceed to checkout)

În cele din urmă, introduceți detaliile de livrare și de facturare. Toate câmpurile marcate cu un asterisc (*) sunt obligatorii.

 

 

Dacă doriți ca pachetul să fie livrat la o altă adresă, bifați caseta „Livrare la o altă adresă” (Delivery to another address) și completați toate câmpurile de livrare. 

Veți vedea un rezumat al comenzii dumneavoastră și suma care trebuie plătită.

Alegeți metoda de plată

…și faceți clic pe butonul „TRIMITEȚI COMANDA” (SUBMIT ORDER)

Dacă ați selectat plata la livrare, veți vedea numărul comenzii dumneavoastră și un mesaj de mulțumire. 

Dacă ați ales să plătiți prin PayPal sau prin card de plată, va trebui să introduceți informațiile necesare pentru a finaliza achiziția. 

Dacă descoperiți ulterior că ați făcut o greșeală atunci când ați plasat comanda, vă rugăm să ne notificați imediat la [email protected], astfel încât să putem rectifica eroarea înainte de a expedia pachetul.

Ultima actualizare 3 septembrie 2021