Reclamații și schimbare

Rezolvarea reclamațiilor
În cadrul companiei Vivovita d.o.o. vom face tot posibilul pentru a rezolva orice neclaritate sau reclamație în cel mai scurt timp posibil, respectând în același timp legea (Legea privind protecția consumatorilor) și făcând tot posibilul pentru a găsi o soluție favorabilă sau un răspuns la întrebarea dumneavoastră.

Pentru orice neclarități, reclamații sau întrebări, vă stăm la dispoziție la:

Adresa companiei pentru retururi:
VIVOVITA d.o.o.
Packeta România, VIVOZEBRA 90042941
CTPark A1 Km13, Str. Virginia Nr. 4,
077096 Dragomirești-Deal, Ilfov, România

Email: [email protected]
Număr de telefon: 0040371700226

În caz de deteriorare a ambalajului sau a produsului, vă rugăm să ne anunțați în scris la adresa noastră de e-mail: [email protected]

RETURURILE ȘI ÎNLOCUIREA PRODUSELOR
În cazul contractelor încheiate online sau în afara spațiilor comerciale, cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract și de a înștiința compania în termen de paisprezece zile, fără a fi obligat să își motiveze decizia. Se ia în considerare faptul că cumpărătorul a notificat compania în timp util cu privire la returnare, coletul a fost livrat, iar produsele returnate trebuie să fie nedeteriorate și în cantitate nemodificată, cu excepția cazului în care bunurile sunt distruse, deteriorate, nefuncționale, pierdute sau cantitatea lor a scăzut fără a fi vina cumpărătorului.
Cu excepția cazului în care părțile contractante (compania și cumpărătorul) au convenit altfel, cumpărătorul nu are dreptul de a se retrage din contract pentru produsele cosmetice achiziționate pe care le-a folosit deja, deoarece produsele cosmetice deschise și folosite, datorită naturii lor, nu sunt eligibile pentru rambursare. Îi informăm pe toți clienții că produsele cosmetice deschise care nu mai sunt ambalate în ambalajul inițial, care au fost folosite și de pe care au fost îndepărtate straturile de siguranță și de protecție nu vor fi înlocuite și nu vor fi rambursate (cu excepția cazului în care s-a convenit în prealabil cu compania) din motive de igienă și sănătate.
În cazul în care consumatorul s-a retras din contract în timp util, compania trebuie să îi ramburseze prețul de achiziție în termen de cel mult 14 zile de la primirea produsului returnat. În cazul în care anularea a avut loc înainte de livrarea produsului, iar cumpărătorul a plătit produsul în avans, compania este obligată să returneze prețul de achiziție în termen de 14 zile de la primirea anulării sau retragerii din contract. Singurul cost suportat de cumpărător în legătură cu retragerea din contract este costul direct al returnării bunurilor. Sursa: Legea privind protecția consumatorilor, text oficial consolidat, ZVPot-UPB2 (Monitorul Oficial al Republicii Slovenia, nr. 98/2004, 126/2007)

Soluționarea pe cale extrajudiciară a litigiilor și alte căi legale de atac
Vânzătorul face tot posibilul pentru a soluționa orice litigiu pe cale amiabilă, dar, dacă acest lucru nu este posibil, instanța din Ljubljana va avea competența de a soluționa aceste litigii.
Vivovita d.o.o. nu recunoaște, în conformitate cu normele legale, niciun executant de soluționare extrajudiciară a litigiilor de consum ca fiind competent pentru soluționarea litigiilor cu consumatorii care ar putea fi inițiate de consumator în conformitate cu legislația aplicabilă privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor cu consumatorii.
Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor cu consumatorii (Monitorul Oficial al Republicii Slovenia, nr. 81/2015) a intrat în vigoare la 14 noiembrie 2015. Platforma online de soluționare a litigiilor este disponibilă la adresa https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/

Regulamentul menționat derivă din Legea privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor cu consumatorii, Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2016/2004 și a Directivei 2009/22/CE.

Prin apăsarea butonului „Finalizați achiziția”, confirmați că sunteți familiarizat cu toți termenii și toate condițiile de vânzare și de plată ale Vivovita d.o.o. și că vi s-au reamintit în mod explicit acești termeni și aceste condiții.